Łańcuchy senne

Buddyzm na ZachodzieOd początków XIX wieku dynamicznie rozwijało się zamiłowanie ludzi Zachodu buddyzmem. Po drugiej wojnie światowej coraz to więcej ludzi zaczęło intrygować się buddyzmem. Stopniowo buddyjskie metody pracy z umysłem zadomowiły się wewnątrz zachodniej kulturze. Równocześnie mrowie kulturowych naleciałości również rytuałów, niezwiązanych z samymi naukami Buddy, ustąpiło miejsca bardziej przejrzystemu stylowi praktyki. Dzisiaj wewnątrz niektórych państwach, np. we Francji, nauki później przekazywane są w zasadzie w poprzek mnichów plus mniszki, niemniej jednak wewnątrz krajach niemieckojęzycznych dodatkowo słowiańskich szeroko rozprzestrzenia się buddyzm świecki.Z kolei w Stanach Zjednoczonych występują różne formy mieszane. Buddyzm świecki daje ewentualność zintegrowania nauk z codziennym życiem. Pogląd zaś kontemplacja poparte działaniem sprawiają, iż buddyjska wprawa staje się wewnątrz coraz większym stopniu częścią życia. Praktyka buddyjska polega na medytacji formalnej, niemniej jednak i na zastosowaniu buddyjskiego podejścia w środku życiu codziennym.Dzisiaj do wnętrza Europie zwłaszcza dynamicznie rozwija się buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu. W 1972 roku XVI Karmapa Rangdziung Rigpe Dordże mózg Karma Kagyu w środku Tybecie poprosił swoich zachodnich uczniów Lamę Ole Nydahla oraz Hannah Nydahl, ażeby zaczęli wykładać buddyzmu w środku Europie. Od tego czasu Lama Ole Nydahl podróżuje po świecie z wykładami oraz prowadzi kursy medytacyjne. Hannah Nydahl, aż do swojej śmierci w 2007 roku, wspierała pracę męża. Jako translator spośród języka tybetańskiego na angielski, duński tudzież niemczyzna współpracowała spośród najwyższymi tybetańskimi nauczycielami linii Karma Kagyu, przekładając teksty dotyczące buddyjskiej filozofii oraz wszystkie teksty medytacyjne używane dzisiaj w trakcie praktyki. Przekazywane dzięki Lamę Ole Nydahla także Hannah Nydahl nauki Buddy rzeczywiście głęboko zainspirowały ludzi, że współcześnie spotykają się, ażeby wraz badać oraz rozważać do wnętrza przeszło 600 ośrodkach wewnątrz 44 krajach na świecie. Ośrodki te opierają się na przyjaźni natomiast idealizmie, oraz funkcjonują za sprawą dobrowolnej pracy zaangażowanych w środku ich rozwój ludzi. W niektórych krajach buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu funkcjonuje do wnętrza obrębie stowarzyszeń wewnątrz innych, takich jak Polska, ma stan prawny związków wyznaniowych.Buddyzm jest jedną spośród głównych religii świata, zarówno pod spodem względem zasięgu geograficznego jako również wpływu socjo- kulturowego. Chociaż jest największą religią „Wschodu”, owo jednak staje się raz po raz popularniejsza do wnętrza świecie „Zachodnim.” Jest wyjątkową religią o ile chodzi o jej zasady, obojętnie jak na przykład ma mnogość wspólnego z hinduizmem, w obydwu dlatego że naucza się o karmie (etyce przyczynowo- skutkowej), maji (iluzoryczności natury otaczającego świata) oraz samarze (cyklu reinkarnacji). Buddyści wierzą, że ostatecznym celem życia jest zrealizowanie „przebudzenia.” Założyciel buddyzmu, Siddhartha Guatama, urodził się do wnętrza królewskiej rodzinie wewnątrz Indiach około 600 r. przed Chrystusem. Opowieści o zanim głoszą, iż żył w luksusie, w separacji od momentu otaczającego go świata zewnętrznego. Jego rodzice pragnęli uchronić go odkąd wpływu religii oraz bólu tudzież cierpienia. W niedługim jednak czasie wyruszył z wyjątkiem granice pałacu królewskiego natomiast zobaczył: starego człowieka, chorego człowieka oraz zwłoki. Czwarty wizja dotyczył spokojnego ascetycznego mnicha (takiego, który wyparł się luksusu zaś komfortu). Widząc opanowanie tego mnicha, postanowił że sam jeden zostanie mnichem. Porzucił obecność wewnątrz dostatku a bogactwie, tak aby w ascetycznym życiu odnaleźć „oświecenia”. W praktykach ascetycznych (umartwianiu się) oraz intensywnej medytacji był niezmiernie wytrwały. Stał się liderem między swoich rówieśników. Punktem zwrotnym wewnątrz jego życiu była pewna znacząca decyzja. Postanowił „wynagrodzić” się jedną miską ryżu tudzież przysiąść pod spodem drzewem figowym (nazywanym także drzewem Bodhi), by dumać dotąd aż osiągnie „przebudzenie”, lub umrze próbując tego dokonać. Mimo całego mozołu a pokus następnego poranka, osiągnął przebudzenie. Stąd też, zdobył sławę tzw. „przebudzonego” czy też „Buddy.” Wykorzystał zdobyte doświadczenia tudzież rozpoczął doktryna swoich mnichów- naśladowców, z którymi już wówczas zdobył potężny rozgłos. Pięciu jego rówieśników stało się jego pierwszymi uczniami. Co odkrył Guatama? Przebudzenie jest gdzieś „wewnątrz pół- miły”, ani wewnątrz luksusowym zaspokojeniu ani w środku umartwianiu samego siebie. Poza tym, odkrył szczyptę co zostało określone jako „Cztery Szlachetne Prawdy”- 1) Aby przebywać wypada wytrzymywać (Dukha), 2) Cierpienie wynika spośród pragnienia (Tanha azaliż „przywiązania”), 3) Każdy prawdopodobnie zapobiec cierpienia kiedy usunie przywiązanie oraz 4) Jest to możliwe podczas gdy podążasz Szlachetną Ośmiostopniową Ścieżką. Ta Szlachetna Ośmiostopniowa Ścieżka dotyczy 1) poglądu, 2) postanowienia, 3) mowy, 4) działania, 5) życia (bycia mnichem), 6) dążenia (stosownie skierowane obsługiwanie), 7) skupienia, 8) medytacji.Za tymi wyszukanymi naukami stoją nauki znane w hinduizmie: reinkarnacja, karma, maja, a skłonność postrzegania rzeczywistości jako panteistycznej. Buddyzm oferuje ponadto złożoną teologię bóstw natomiast istot wywyższonych. Rozumienie istoty boga w środku buddyzmie, ponadto wzorem także w hinduizmie, z trudem jest opisać. Niektóre odłamy buddyzmu można uznać zbyt ateistyczne, tudzież inne zbytnio panteistyczne, tudzież do tej pory inne za teistyczne, np. Szkoła Czystej Krainy (tłum. częściej jako Szkoła Czystej Ziemi). Klasyczny buddyzm jednak zdaje się zamknąć usta w kwestii rzeczywistości istot nieskończonych, w takim razie uważany jest zbytnio ruch ateistyczny. Buddyzm teraz jest dość trwale zróżnicowany. Aczkolwiek istnieją dwójka główne szkoły Theravada dodatkowo Mahajana. Theravada jest formą monastyczną, która skupia się na całkowitym przebudzeniu plus nirwanie na rzecz mnichów, w trakcie jak buddyzm Mahajana rozpościera swój zamierzenie przebudzenia na porcja laicką- osoby nie będące mnichami. W tych kategoriach jest dozwolone wykopać parę odłamów, m.in. Tendai, Vajrajana, Nichiren, Singon (Shingon), Czystą Ziemię, Zen, Rjobu. Dlatego ważne jest, by osoby które nie pochodzą z kręgów buddyjskich zaś chcą rozeznać się buddyzm, nie skupiały się na szczegółach każdej konkretnej szkoły buddyjskiej, ponieważ każda z nich opiera się na klasycznym, historycznym buddyzmie. Budda nigdy nie uważał siebie zbyt boga ani innego rodzaju boską istotę. Określał siebie raczej jako „drogę- obmycia” dla innych. Dopiero po jego śmierci został wyniesiony aż do postaci boga przez niektórych swoich naśladowców, chociaż nie wszyscy postrzegają go w środku ów sposób. W chrześcijaństwie jednak, co jest kategorycznie powiedziane w środku Biblii, Jezus jest Synem Bożym (Ew. Mateusza 3.17: „I oto rozległ się zdanie z nieba: Ten jest Syn należący do mnie umiłowany, którego sobie upodobałem) oraz to, iż On także Bóg są jednym (Ew. Jana 10.30). Nikt owszem no negacja logiczna przypadkiem określić siebie, ewentualnie rozpatrywać siebie w ciągu chrześcijanina bez wyznania wiary w środku Jezusa jako Boga. Jezus nauczał, iż On jest drogą, zaś nie jednym z tych którzy wskazują drogę; czytamy do wnętrza Ew. Jana 14.6: „Ja jestem szlak komunikacyjny, prawda oraz życie. Nikt nie przychodzi do Ojca na kształt dopiero za pośrednictwem mnie.” Do śmierci Guatamy, buddyzm miał znaczący działanie na Indie; trzy tysiące lat po pewnym czasie, buddyzm objął większą kawałek Azji. Pisma dodatkowo historie opisujące Buddę zostały spisane plus minus czterysta lat po jego śmierci.W buddyzmie grzech jest najczęściej rozumiany jako ignorancja. A ponieważ rozważany jest jako „pomyłka cnotliwy”, owo w pojedynkę warunki wewnątrz którym występuje „zło” innymi słowy ”dobro” jest niemoralne. Karma rozumiana jest jako naturalna stabilność oraz nie wynika spośród przymusu. Natura negacja logiczna ma wartości moralnej; toteż też, pasza negacja logiczna jest kodem moralności, tudzież wina nie jest gruntownie niemoralny. Stąd też, możemy rzec, w środku kwestia nauczania buddyjskiego, własny błąd negacja logiczna jest kwestią moralności, gdyż nie jest owo z kretesem swój pomyłka, nie jest też naruszeniem relacji międzyludzkiej. Konsekwencje takiego rozumienia grzechu są tragiczne. Dla buddysty zły uczynek przypomina bardziej nietakt się, aniżeli sprzeciwienie się świętemu Bogu. Takie odczytanie grzechu nie współgra spośród wrodzoną świadomością moralną, która uświadamia człowiekowi, iż zostanie potępiony w środku swój przekroczenie przed świętym Bogiem (Rzymian 1-2). Skoro wina rozważany jest jako błąd, który negacja logiczna dotyczy konkretnej osoby a który przypadkiem egzystować naprawiony, toteż buddyzm nie przyjmuje podstawowej doktryny chrześcijańskiej dotyczącej zdeprawowania. Biblia mówi nam, iż wina człowieka jest problemem dotyczącym wieczności, niesie wieczne konsekwencje. W buddyzmie negacja logiczna ma potrzeby Zbawiciela, który uratowałby ludzi od chwili potępienia grzechu. Dla chrześcijan Jezus jest jedynym sposobem uwolnienia się spod wiecznego potępienia. Dla buddysty pozostaje tylko etyczne byt a dumanie, które mają podnieść ludzi do osiągnięcia nadziei przebudzenia zaś całkowitej Nirvany. Bardziej jednak prawdopodobne jest to, że każda spośród tych osób będzie musiała przekroczyć kilka reinkarnacji aby oddać dług zakumulowany zobowiązanie karmy. Dla prawdziwych naśladowców buddyzmu, wyznanie jest filozofią moralności i etyki, zawartej w środku życiu przy użyciu umartwianie własnego ego. W buddyzmie, świat jest bezosobowa i niezwiązana relacjami; na mocy co pozbawiona jest miłości. Nie ostatkiem sił Bóg postrzegany jest jako iluzja, już sam przekroczenie uznawany jest jako pomyłka ograbiony znaczenia moralnego, natomiast percepcja rzeczywistości materialnej- maja („iluzja”), sprawia iż własne „ja” traci znaczenie. Osobowość sama do wnętrza sobie staje się iluzją. Gdy zapytamy jakim sposobem powstał świat, jaki/ co stworzył(o) przestrzeń kosmiczna, Budda negacja logiczna wypowiedziałby się, gdyż w środku buddyzmie nie ma początku ani końca. Zamiast tego, jest chroniczny etap narodzin również śmierci. Ktoś spytałby zatem jaka Istota stworzyłaby nas do życia, znoszenia no tak wielkiego bólu plus cierpienia, oraz później miała non stop plus na nowo dogorywać? Ktoś być może zapytać o clou- po co to ogół? Chrześcijanie wiedzą, iż Bóg posłał swojego Syna, aby umarł na krzyżu wewnątrz nas, cios, abyśmy nie cierpieli na wieki. Posłał swojego Syna, abyśmy wiedzieli iż negacja logiczna jesteśmy sami i zostaliśmy umiłowani. Chrześcijanie wiedzą, że w życiu chodzi o garść więcej aniżeli udręka natomiast umieranie, „A obecnie objawionej na skroś nadejście Zbawiciela naszego, Chrystusa Jezusa, który zejście zniszczył, zaś curriculum vitae dodatkowo nieśmiertelność na jaśnię wywiódł z wykorzystaniem ewangelię” (2 Tymoteusza 1.10).Buddyzm naucza, że Nirwana jest najdoskonalszym stanem istnienia, stanem czystego istnienia, które osiągalne jest konkretnymi sposobami tuż przy różnych osób. Nirwana przeciwstawia się racjonalnemu wytłumaczeniu zaś logicznemu porządkowi, stąd negacja logiczna może być nauczana, jest lecz wciąż uświadamiana. Zupełnie odmiennie niż nauczanie Jezusa na idea nieba- dosyć szczegółowe. Nauczał, iż nasze ciała fizyczne umrą, wprost przeciwnie nasze dusze powstaną do życia z zanim w środku niebie (Ew. Marka 12.25). Budda nauczał, iż siła robocza negacja logiczna mają osobistych dusz, gdyż własne „ja” również ja jest iluzją. Dla buddysty nie istnieje filantropijny Ojciec Niebiański, który posłał swojego Syna, tak aby umarł zbytnio nasze dusze, na rzecz naszego zbawienia (ratunku), byśmy mieli drogę do jego chwały. Z tego właśnie powodu buddyzm winien egzystować odrzucony.

Śniła mi się tragedia lotnicza, do wnętrza której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony a było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję plus przeżyłem wstrząs, dlatego że był w tamtym miejscu pokazany sumiennie taki osobiście kraksa, który widziałem we śnie. Jak to się mogło wzdrygać się?Śpiąc, macie admitancja aż do innych wymiarów a czasów. Ty zobaczyłeś fakt, do którego przyczepiony był potężny ekwipunek uczuciowy, tak więc przejąłeś akt uczuć osób biorących do wnętrza nim udział. Dlatego zapamiętałeś wsio w ten wyjście wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi oraz inne klęski żywiołowe do wnętrza chwili, jak owszem mają miejsce. Gdy w ten metoda się koleje życia, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój morale opuszcza twoje mięso plus udaje się z misją ratunkową, by ulżyć tym, którzy umarli, oraz iżby dodać otuchy ocalałych. Budzisz się zrezygnowany, ponieważ niesłychanie mocno pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci poprzedni małe, czasem śniło mi się, że do wnętrza domu wybuchał pożoga, i ja negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, jak dzieci podrosły.Takie zdarzenie de facto miało miejscowość w twoim poprzednim wcieleniu, i afekt paniki przenigdy nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci dawny małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza jednocześnie uwalnia fragment zablokowanych emocji a pomaga uwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się sytuacja czy też klęska, co mogę uczynić?Możesz znajdować się do wnętrza stanie kogoś ostrzec, natomiast ta pojedynczy człowiek prawdopodobnie negacja logiczna nadać twoich słów przy uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo także wsparcie na rzecz ofiar. Otaczaj całe zaszłość światłem dodatkowo poproś anioły o pomagier do wnętrza bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc w dalszym ciągu niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł aż do mnie szczyl mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie i czułam, że to właśnie należący do mnie syn. Powiedział, iż u niego całość do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając do wnętrza duchu, twój potomek męski dorastał wraz z tobą oraz twoją rodziną. Jego dusza wybrała ów droga doświadczania tudzież wzrostu, w zamian życia w środku ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby zawarować cię, że wszystko u niego w porządku.Miałam aborcję, tudzież odtąd poroniłam oraz kiedy niekiedy śni mi się duet dzieci bawiących się radośnie wewnątrz ogrodzie. Czy mogą egzystować owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli tak bardzo, owo do wnętrza kto rozwiązanie mogę im odciążyć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w środku snach, żeby budzić wspomnienia ci, że wsio u nich w środku porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą zaś rozwijają się, w miarę jako ty plus twoja ród uczycie się zaś doświadczacie. Bardzo im pomożecie, o ile potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, zawiesić na choince bombkę lub obsiać kwiat do wnętrza ich imieniu, sprawiając, iż poczują uczestnictwo aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi plus wznosząc zbytnio nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam wewnątrz ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała dziewczę i powiedziała, podczas gdy ma na sława oraz że jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej sława, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo dosłownie cudowne. Musiałaś znajdować się niezmiernie otwarta także wrażliwa, jako że córeczka miała przypadek nawiązania spośród tobą do tego stopnia żywego a wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wybitnie ważna również przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj nazwa przekazywane jest spośród umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego news przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy zwykle dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią albo nie chcą się spośród nimi w danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości na wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce oddać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora przez przemienianie wiadomości lub uczuć w relacja, grę słów lub metaforę, które możesz odtąd rozszyfrować.W jaki wybieg mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda kwant twojego snu to obojętnie jaki wymiar ciebie, przekazujący wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości bycie każdej tej części, natomiast podobnie jak słyszysz ją plus wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, wkrótce znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie plus duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę być wewnątrz użyciu odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi sposób jakim sposobem najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu tudzież przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat poniekąd bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce multum pieniędzy, których nie była w środku stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej nadal pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, aliści potem powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na realizacja pracy a dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana tudzież oszukana, tudzież wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, lub powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, czy też odczepić całą tę kulę oraz szereg, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które nakład było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, iż pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, przecież przypuszczalnie ale wręcz tworzyłam relację jałmużna–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca swary: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tamtym miejscu pójść a je usunąć.Zinterpretowałam to rzeczywiście: Muszę uniknąć obciążenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom w ciągu przyrzeczenie mi no kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I do tego stopnia, a nie. Niektórzy obywatele mają duże zdolności parapsychiczne zaś mogą dostroić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych tudzież oczywistych, owo różni populacja postrzegają rzeczy do wnętrza obcy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania i przekonania. Bezpieczniej będzie zachęcić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają to samo waga dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co dany symbol oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów natomiast dlaczego siła robocza je mają? Co można z tym sporządzić?Koszmar nierzadko wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które raz w środku razem tłumione są odkąd nader długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała obszar w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa lub wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zanadto bezbronny lub wątły, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym totalnie, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie w środku myślach takiego snu, pod jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się potęga stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się wynagrodzić te uczucia wewnątrz taki metoda, do wnętrza jaki negacja logiczna można było tego sporządzić do wnętrza czasie, jak było się owszem bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że już od chwili długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostawać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza przypuszczalnie egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć stabilny dojazd do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą łatwo przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowina przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy zwyczajowo dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią albo negacja logiczna chcą się z nimi w danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości na skroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora poprzez przemienianie wiadomości lub uczuć w bajka, grę słów lub metaforę, które możesz w przyszłości rozszyfrować.W który tryb mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda proporcja twojego snu to jakiś odcinek ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do zasób wiedzy istnienie każdej tej części, tudzież w podobny sposób słyszysz ją a wysłuchujesz, co ma do przekazania, w tej chwili znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę pozyskać reakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi podejście gdy najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu także przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, iż negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat poniekąd bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnogość pieniędzy, których negacja logiczna była w stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej wciąż pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, aliści dalej powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na wykonanie pracy i dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana dodatkowo oszukana, dodatkowo wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, lub powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, oznacza to też odczepić całą tę kulę tudzież cykl, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które podejście było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, iż pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, aliści może lecz tworzyłam relację jałmużna–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca arena: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w ową stronę pójść zaś je usunąć.Zinterpretowałam to nie inaczej: Muszę obalić ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A od tego czasu podziękowałam aniołom za zapewnienie mi nie inaczej kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I tak, dodatkowo nie. Niektórzy kadry mają duże zdolności parapsychiczne a mogą przystosować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele spośród nich wydaje się jasnych także oczywistych, to różni zasoby siły roboczej postrzegają rzeczy wewnątrz obcy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania a przekonania. Bezpieczniej będzie rozzuchwalić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają owo samo wymowa dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co wiadomy ikona oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów zaś z jakiego powodu obywatele je mają? Co można z tym sprawić?Koszmar częstokroć wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nierzadko tłumione są od czasu nadzwyczaj długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejscowość w czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź w innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezradny lub mizerny, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym jak jeden mąż, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym na skroś koszmary. Często pomaga dokładne odnowa w myślach takiego snu, pod jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się natężenie stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba spełnić wymagania te uczucia w taki rodzaj, w jaki negacja logiczna można było tego zrobić wewnątrz czasie, kiedy było się tak bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że nuże odkąd długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostawać uwolniona.Straszny sen przypuszczalnie znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć każdorazowy wejście aż do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, że mogą bez trudności transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Obawa i kontemplacja

Przerwana depresja

Powrót do szeptuchy