Przebudzenie w medytacji

Zgodnie z Prawem Przyciągania przyciągasz do swojego życia te rzeczy, smykałka również kontekst, które korespondują z twoimi dominującymi myślami także przekonaniami – podobnie jak świadomymi gdy zaś nieświadomymi. Każdy obszar twojego życia, twoje wigor, finanse, relacje jest u dołu wpływem tego potężnego Uniwersalnego Prawa – „podobne przyciąga podobne”.Na jakiej jesteś częstotliwości? Wszystko, włączając ciebie, twoje myśli zaś niewiele, co chcesz albo negacja logiczna chcesz doświadczyć jest czystą energią o różnej częstotliwości. Prawo Przyciągania opiera się na zasadzie, że podobna prężność przyciąga podobną energię. Przyciągasz aż do siebie nie owo, czego pragniesz natomiast owo, co jest do wnętrza harmonii spośród twoją częstotliwością, wibracją. Ta natomiast jest zdeterminowana wskroś dominującą postawę umysłu, twoje najczęstsze myśli dodatkowo głębokie przekonania.Możesz wyciągnąć nieco wybierzesz. Aby wprawnie wywabić coś, czego chcesz doznać wewnątrz swoim życiu musi owo egzystować twój zapoznany wybór. Nie dosyć tego na odwrót dążyć do zaś chcieć. Potrafisz wywlec wszystko, bowiem wcześniej jesteś stowarzyszony ze wszystkim, widzialnym także niewidzialnym. Nikt dodatkowo zero nie istnieje w środku oddzieleniu od czasu ciebie. Poczucie oddzielenia, jakiego doświadczamy do wnętrza świecie fizycznym jest podyktowane za pośrednictwem maniera, wewnątrz który nasze zmysły odbierają ów wieczny wielka woda wibrującej energii. Jesteśmy jednością spośród Uniwersalnym Umysłem, z którego pochodzą wszystkie rzeczy. Twórcza siła twoich myśli jest nieograniczona.Zmiana częstotliwości. Aby wprawnie wyciągnąć to, co wybierasz by zaistniało w środku twoim życiu, musisz przyuczyć się przykroić energię twoich myśli także działań spośród esencją twojego wyboru.Twórcza przedstawienie graficzne jest podstawową techniką skutecznego przeprogramowania podświadomego umysłu. Dzięki niej zaczniesz pociągać do życia te rzeczy tudzież kontekst, które wprawnie wybrałeś.Zrozumienie Prawa Przyciągania nie polega na obwinianiu siebie czy też kogoś za niepożądane kontekst naszego życia. Obwinianie się coraz z większym natężeniem przyciąga zadatek, których nie chcesz. Znajomość tego Prawa powinna względnie sprezentować ci siłę, by zdjąć całkowitą obciążenia w środku obecne zadatek przez pojęcie potęgi myśli. Biorąc obciążenie zbyt własne egzystencja, udzielasz sobie w środku ów maniera siły aż do zmiany tego życia.Prawo przyciągania jest neutralne. Nie osądza, negacja logiczna karze, nie nagradza. Służy by sumować podobne energie ze sobą. Ty określasz kryteria poprzez myśli a przekonania, oraz ono znakomicie dopasowuje je tudzież łączy spośród rzeczą, która spełnia twoje kryteria.Nie musisz się trenować na miarę Prawo Przyciągania działa. Jest to Uniwersalne Prawo Wszechświata, działa obojętnie od tego azali je rozumiesz zaś akceptujesz, nigdy nie przestaje działać. Twoim podstawowym celem jest transformacja mentalnego nastawienia poprzez zmianę dominujących myśli tudzież przekonań. By stać się panem własnego życia musisz utrzymać do wnętrza ryzach własny umysł, a nie Prawo Przyciągania.Za sprawą filmu „The Secret”, dużą uwagę skupiło tak Prawo Przyciągania. Jednakże twórczość filmowa nie ukazuje całego obrazu. Prawo Przyciągania jest podstawowym Uniwersalnym Prawem, które spaja wszystko łącznie, pomijając przedtem istnieje nadal siedem Uniwersalnych Praw, do których odnoszą się starożytni mistycy również tajemne nauczania. Poznając wszystkie Prawa Wszechświata zrozumiesz prawdziwą naturę rzeczywistości również kiedy możesz sprawdzać życia opartego na własnych wyborach. Prawo Przyciągania jest pierwszym, głównym krokiem w środku tym kierunku.Wiele napisano książek o potędze podświadomości. Wiele napisano książek o niespełna przyciągania. Dlaczego w następstwie tego sporo ludzi rezygnuje ze stosowania go wewnątrz życiu, mówiąc, że jest bzdurą, że nie działa. Ten punkt powstał na podstawie moich wieloletnich doświadczeń, dokąd z wykorzystaniem stosowaniu zasad prawa przyciągania dostaje zawsze to czego potrzebuje oraz wypowiedzi ludzi na wielu forach. W książkach uczą, że pierwsze co masz dopuścić się, to opisać cechy charakterystyczne czego chcesz, przedstawić sobie szczegółowo zamysł tudzież uznać, że go masz…tudzież tędy jest marny błąd.Pierwsze co masz wyrządzić, owo unaocznić sobie, że jesteś dzieckiem Wszechświata (Boga chyba że jesteś osobą religijną), ano samo ważną jak na przykład drzewa, gwiazdy, zwierzęta. Kiedy ciebie zabraknie zryw puste pozycja, które nikt nie zapełni. Z jakiegoś powodu przyszedłeś na ów świat. Jesteś ważny. Masz kanon być tutaj plus cieszyć się darami jakie niesie na rzecz ciebie Wszechświat.Dlaczego owo podkreślam? Ponieważ ciągle mam w pamięci medytację, którą prowadziłam kobiecie wewnątrz niezwykle ciężkiej sytuacji rodzinnej oraz finansowej. W medytacji pojawił się jej płynący aż do niej cudny kielich ozdobiony szlachetnymi kamieniami. Czara spokoju zaś ukojenia, św. Grall…natomiast płeć słaba wewnątrz myślach powiedziała „Nie jestem godna” zaś kielich znikł.Z przykrością stwierdzam, iż do tej pory tkwi wewnątrz trudnej sytuacji, mimo iż wizualizuje sobie cele plus poprawę życia. Niestety, podświadomie sabotuje je, ponieważ negacja logiczna wierzy, że jest godna.Pierwsze co mamy sobie uzmysłowić owo…Jesteśmy godni miłości, szczęścia a zaufania. Jesteśmy godni zdrowia, spełniania marzeń zaś radości. Jesteśmy godni.Po drugie – kiedy jesteś nuże zapoznany, ze jesteś warty wszystkiego, co Wszechświat ma ci aż do zaoferowania wzorem najbardziej wyobraź sobie zamierzenie swoich marzeń. Uczą nas, by było to wewnątrz czasie teraźniejszym. To jest prawidłowe, jakkolwiek gdy przeciętnie chochlik tkwi w środku szczegółach. Po pierwsze danie, chyba że jestem zdrowa, to się nie mam potrzeby się leczyć. Jeśli mam wymarzony miejsce stałego pobytu, owo negacja logiczna mam potrzeby go budować. Jeśli garść mam…owo negacja logiczna mam potrzeby tego zdobywać. Czyli nie podejmuję działań do wnętrza tym kierunku. Po drugie, na odwrót rzeczy martwe są niezmienne. Jeśli chce czegoś żywego plus rozwijającego się…to mam oddać temu położenie na wzmożenie a zmianę.Przykład. Kiedy miałam sepsę, nie mówiłam „Jestem zdrowa”, mimo to moja aprobata brzmiała – „Zdrowieje, spośród każdą chwilą wracam aż do zdrowia.” W ciągu 16 dni wyszłam ze szpitala…na skutek Bogu (Wszechświatowi jakże który woli), lekarzom oraz sobie.Kiedy potrzebowałam pracy, moja akcept brzmiała „Jestem dobrym pracownikiem, każda interes jest szczęśliwa mogąc mnie zatrudnić” – także działaBogactwo – Pieniądze przychodzą aż do mnie wewnątrz obfitości ze wszelkich źródeł.Z tego co zauważyłam na forach ogromnie w wielu przypadkach są popełniane podstawowe błędy..używanie czasu przeszłego lub przyszłego.Przykład„Zdam egzaminy” – godzina ewentualny, przyszłość nie określona. Kiedyś prawdopodobnie zda.Prawidłowym dla mnie ujęciem tego celu byłoby „Mam wiedzę i umiejętności by scedować egzamin. Odpowiedzi na pytania przychodzą mi spośród łatwością.”„Dostanę pracę” – dawno na niechybnie…”Pracodawca jest uwieńczony powodzeniem zatrudniając zdolnego plus dobrego pracownika jakim jestem” – jest lepszym pomysłem„Wygrałam (w tym miejscu duża kwota) również spełniam swoje marzenia: – Podwójny błąd. Pierwszy to Chronos przeszły. Skoro wygrałam…to po co mam wystawiać? Drugi, to instalacja, iż jedyną drogą aż do spełnienia marzeń jest zwycięstwo do wnętrza lotto. To na całego ogranicza kochany jakimi mogę to osiągnąć. Zmieniłabym owo na – „Mam pomyślność wewnątrz grach losowych. Zawsze wygrywam rzeczywiście duża liczba jak bardzo potrzebuje”. Dwa – Wszechświat mi sprzyja także zewsząd pojawiają się siła dodatkowo okazje aż do spełniania marzeń. Realizuje swoje cele zaś marzenia spośród łatwością.Ważnym jest by klarownie plus niesłychanie jaskrawo wskazać cel. Tutaj mi przychodzi na przedmiot należący do mnie przebywanie w kręgielni także słowa mistrza łucznictwa aż do swego ucznia. Kiedy byłam na kręgielni na początku miałam zerowe wyniki. Zmieniło się owo, kiedy zaczęłam ogniskować się na kuli plus celu. Do tego stopnia, że gacze mimo zauważyli, ze jeżeli odwrócą moją uwagę, kłębek zbacza spośród celu. Może negacja logiczna ówczesny to najwyższe wyniki, toż 7-9 kręgli strącałam. Koncentracja na celu jest kluczem. Nietzsche powiedział „Wielu trzyma się obranej drogi. Niewielu dąży do celu”. Afirmacje mają ci wesprzeć być wyposażonym ciągle obiekt nim oczami.Jeszcze lepiej obrazuje to podanie o mistrzu łucznictwa oraz jego uczniu.„Uczeń zapytał się mistrza:Mistrzu dlaczego nie mogę zajść wewnątrz cel. Ty trafiasz w ciągu każdym razem.Mistrz się zapytał:Widzisz tego ptaka na pobliskim drzewie? Słyszysz przydźwięk strumienia pod ręką? Widzisz kiedy wiatr kołysze trawami, zaś chmury gładko płyną?Uczeń odpowiedział:Tak Mistrzu.Na to Mistrz odpowiedział:Przestań przystawać na coś decentralizować się otoczeniu natomiast skup się na celu.”Pamiętaj – Twoja zapał tworzy. Wiedz czego chcesz. Określ klarownie osobisty obiekt oraz miej wolę po niego sięgnąć.Po trzecie – emocje są nośnikiem. Jeśli negacja logiczna doceniasz tego co masz plus jesteś feralny…owo nie będziesz szczęśliwy mając tego para bicie więcej. Pamiętaj, że regulacja przyciągania nie jest co więcej aż do końca przyciąganiem. Jest całkiem budzeniem odpowiednich wibracji i wydarzeń wokół ciebie. Myśl, emocje są falą. Podobnie jak dźwięk. Wyobraźmy sobie sklep muzyczny spośród kamertonami, o ile uderzysz do wnętrza jeden kamerton odezwą się te o tym samym dźwięku. Jesteśmy takimi kamertonami. Emocja tworzą silne fale, o ile nasze myśli (nasze chce) negacja logiczna jest zgodne z naszymi emocjami…to te fale się znoszą. Jeśli chcesz miłości, radości dodatkowo szczęścia, wcześniej wzbudź do wnętrza sobie te uczucia…Wszechświat odpowie.Dwa – Wiara chroni twe marzenia. Uwierz wewnątrz siebie, uwierz sobie natomiast uwierz, iż marzenia są w zasięgu ręki. Entuzjazm, wdzięczność dodatkowo szczęście są skrzydłami, które zaniosą cię do celu.Po czwarte – zachowaj pomyślny rozsądek. Może owo całkowicie skrajny przypadek, toż wizualizacja śniegu na pustyni no tak ma marne szanse realizacji. Określamy cele, w które własny umysł jest podatny uwierzyć. Byśmy się odpowiednio zrozumieli. Uważam, iż pełnia możemy wykonać tudzież każde mrzonka możemy spełnić. Jednakże dziele drogę na etapy i mam korzystam spośród podstawowej zasady maga „Jestem tym kim jestem, wewnątrz miejscu dokąd jestem, biorę rzeczy takimi jakimi są plus wykorzystuje je w jaki sposób najlepiej potrafię”. Wiele osób skupia się na tym czego nie ma, co wówczas chce mieć. „Z pustego chociażby Salomon negacja logiczna naleje”. Najpierw skupiam się na tym co mam, natomiast z kolei patrzę, w charakterze mogę owo zużyć, by osiągnąć to co chcę mieć.Po piąte – Zacznij wpajać swoje marzenia w środku los także słuchaj swojej intuicji. Jeśli ogół idzie wewnątrz poprzek, zastanów się, oznacza to by na bodajże rozwiązanie, którą wybrałeś jest dobra. Jeśli coś ci mówi „Nie”…to lub na nie.Pamiętaj – Żadna akcept nie zastąpi działania.Przykład. Bardzo chciałam posiadać pelerynę. Kiedy zamówiłam oraz dałam zaliczkę na jedną…dostałam drugą od chwili krewnej. Kiedy potrzebowałam kuchenki gazowej 9skoro ze starej spirytus się ulatniał), kupiłam fortuna oraz wygrałam na nią pieniądze. Za każdym jak jeden mąż robiłam garść wewnątrz tym kierunku. Kiedy miałam sepsę słuchałam lekarzy tudzież co niemiara spałam. Jednak po wyjściu ze szpitala stwierdziłam, iż do wnętrza ciągu trzech miesięcy będę w stanie zatańczyć rock end rolla bez zadyszki dodatkowo…chodziłam na spacery oraz długo zwiększałam wysiłek. Oczywiście, iż mi się udało.

Jakiegoś czasu staram się wyrobić sobie nawyk medytacji. By na co dzień wieczorową porą przykucnąć, odetchnąć, wyczuć błogostan, koncentrację, negacja logiczna dręczyć się dyskomfortem, istnieć z większym natężeniem wdzięczną zbyt co, to mam, wymiotować większą uwagę na otoczenie. Ale najbardziej ze wszystkiego, chcę uchwycić sens własny umysł.Rozmowy spośród osobami, które medytują latami uzmysłowiły mi, że rozważanie to nie są jakieś w ową stronę automatyzmy, którymi podążę i niespodziewanie pełnia się rozjaśni. Dopiero kontemplacja nauczyła ich znajdować się bardziej uważnymi, lepiej rozumieć siebie i zwietrzyć wolność.Myślę, że owo zdolny nawyk. Nie jest bezproblemowy, sama sprawdziłam (i stale sprawdzam), tymczasem wolno zaskoczyć od chwili małych kroków. Trenuj. Nie uda się zapewne wewnątrz pierwszym razem. Dlatego nazywa się owo treningiem.Przygotowałam porady, które mogą wspomóc i Wam, i mnie samej, zabrać się i prowadzić dalej praktykę medytacyjną. Nie musicie zamieszkiwać ich wszystkich od momentu razu. Spróbujcie bez pomocy i wracajcie aż do tego artykułu tyle rózgi, do tego stopnia zechcecie.Usiądź jedynie na dwie minuty.To wydaje się niezwyczajnie łatwe, żeby dumać na mocy dwie minuty. I super. Zacznij od momentu dwóch minut każdego dnia wskroś tydzień. Jeśli poprawnie pójdzie, zwiększ Chronos o kolejne 2 minuty i też medytuj po 4 minuty na mocy tydzień. Jeśli co siedem dni będziesz dodawał sobie niewiele czasu, w ciągu dwóch miesięcy będziesz umiał kontemplować z wykorzystaniem 10 minut, co jest rewelacyjne, aliści zacznij odkąd małych kroków.Pierwsza przedmiot rano.Łatwo rzec „będę medytować każdego dnia”, przecież w przyszłości o tym zapominamy. Ustaw sobie budzik i reminiscencja każdego dnia, jak się budzisz i poprzypinaj sobie karteczki „medytuj” wzdłuż i wszerz gdzie się da.Nie zastanawiaj się zbytnio nadzwyczaj, co, podczas gdy, gdzie – po prostu to zrób.Wielu ludzi martwi się tym gdzie usiąść, jak na przykład przycupnąć, czyli wyeksploatować aż do tego poduszkę… wszystko ekstra, wszak owo negacja logiczna jest grunt, by zacząć. Usiądź po prostu na krześle, kanapie lub łóżku. Jeśli będzie Ci wygodniej – usiądź na podłodze po turecku. To resztkami sił dwie minuty, wtedy po prostu usiądź. Potem dopiero możesz się martwić kiedy zoptymalizować wszystkie dodatki, byś czuł wygoda niedużo dłużej, jednakże na początku nie ma to większego znaczenia. Usiądź w tym miejscu gdzie Ci wygodnie i gdzie jest cicho.Sprawdź co czujesz.Gdy zasiadasz do sesji medytacyjnej przyjrzyj się temu, co historia się wewnątrz Twoim ciele i umyśle? Jak się czujesz? W jakiej formie jest Twój umysł. Jesteś czynny? Zmęczony? Odczuwasz jakiś zamieszanie? Bez względu na to, spośród czym przychodzisz na sesję – całość jest na sposób najbardziej wewnątrz porządku.Licz oddechy.Teraz, jak wprzódy się wygodnie ułożyłeś, skoncentruj się na oddechu. Skieruj swoją uwagę na owo, gdy atmosfera wchodzi na wskroś kinol do płuc. Spróbuj zawierzyć „jeden” kiedy robisz wdech i „dwaj” kiedy wydychasz. Powtarzaj to, aż doliczysz do 10.Wróć z błądzenia.Twój psychika będzie sobie wędrował. To jest pewne. I nie ma z tym problemu. Gdy zorientujesz się, że w istocie się historia, uśmiechnij się aż do swoich myśli i bez pośpiechu wróć do liczenia oddechów. Możesz percypować lekką frustrację, pomimo tego to w pełni ok, jak nieraz się rozproszysz. To trening. Nie będziesz mistrzem owszem od chwili razu.Rozwiń przyjazne nastawienie.Gdy zauważysz, że Twoje myśli i emocje zaczynają się dopychać do świadomości, spójrz na nie przyjaźnie. Potraktuj jako przyjaciół, nie wrogów i tych, którzy iżby raptem przeszkadzali. One są częścią Ciebie, jednakże nie całym Tobą. Bądź przyjazny, tudzież nie szorstki.Nie martw się, iż robisz co źle.Będziesz się tym przejmować. W porządku. Wszyscy w istocie mamy. Ale negacja logiczna robisz niczego źle. Nie ma idealnego sposobu na medytację, po prostu ciesz się tym.Nie martw się o oczyszczenie umysłu.Wielu ludziom wydaje się, iż medytacja jest po to, żeby zdezynfekować szare komórki lub schwytać wszystkie myśli. Nie. To czasami może się zdarzyć, aliści nie jest to celem medytacji. Masz jakieś myśli do wnętrza głowie? Bardzo dobrze. To całkiem normalne. Wszyscy je mamy. Nasze mózgi to fabryki myśli i nie możemy ich po prostu uciszyć. Za w zastępstwie tego, trenuj koncentrację i uwagę np. na oddechu.Pozostań w tym, co się pojawi.Gdy uczucia i myśli się pojawią, możesz podjąć próbę chwilę z nimi poprzebywać. Wiem, że mówiłam o tym, tak aby wrócić aż do oddechu, przecież w środku trakcie treningu (np. po tygodniu) możesz ponadto posmakować zostawać wewnątrz tym, co się pojawia. Mamy tendencję do unikania uczuć takich podczas gdy, np. poczucie porażki, gniew azali trwoga, tymczasem zaduma pokaże Ci, że powinno się wewnątrz acz po prostu być, poprzyglądać się z ciekawością tym emocjom i myślom.Poznaj siebie.Praktyka ta negacja logiczna służy zaledwie koncentracji uwagi, ale służy poznaniu tego, na miarę działa Twój umysł. Co się perypetie wewnątrz środku? To trudne, jakkolwiek poprzez obserwowanie dokąd Twoje myśli wędrują, co Cię frustruje oznacza to dlaczego unikasz trudnych uczuć. Dzięki temu zaczniesz przyswajać siebie. Bądź na kwestia siebie przyjacielem. Gdy będziesz siebie lepiej przenikać, rób owo spośród przyjacielskim, pozytywnym nastawieniem, zamiast egzystować dla siebie najsurowszym krytykiem. Poznasz prawdziwego przyjaciela. Uśmiechnij się i daj sobie afekt i uwagę.Przeskanuj swoje ciało.Kolejną rzeczą, którą możesz dokonać, jak ale wręcz staniesz się trochę starszy rangą w środku podążaniu zbyt swoim oddechem, to skupienie się na poszczególnych częściach ciała. Zacznij od chwili stóp, co czują? Potem przesuwaj się co chwila wyżej. Kostki, łydki, kolana, aż aż do czubka głowy. Zauważaj przestrzeń niezadrukowana, dźwięki, energię. Jeśli popracujesz spośród oddechem bodaj siedem dni, skup swoją uwagę na świetle, które Cię otacza. Kolejnego dnia zauważaj dźwięki. Jeszcze kolejnego – energię, którą masz wewnątrz sobie.Zaangażuj się.Nie mów „ok, spróbuję sobie pomedytować dzięki parę dni”. Naprawdę się temu oddaj. Przynajmniej przez miesiąc.Możesz owo sprawiać wszędzie.Jeśli np. podróżujesz lub ociupinę Ci wypadnie pilnego ranek, spróbuj to dokonać np. wewnątrz biurze. W parku. Podczas lunchu. Gdy dokądś idziesz. Medytacja na siedząco, to olśniewający rodzaj na zapoczątkowanie nauki, jednakowoż w ten modus ano, trenujesz mindfulness przy użyciu całe życie.Spróbuj prowadzonej poprzez kogoś medytacji.Jeśli miałoby Ci owo pomóc, spróbuj prowadzonej medytacji. Znajdziesz je np. na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PSTTeT0-ZioZnajdź towarzystwo.Możesz rozmyślać sam. Ale chyba że wolisz, możesz podobnie jak poczęstować się z kimś. To być może istnieć mąż, członek rodu, przyjaciel. Albo umów się ze znajomym, iż się sobie zameldujecie, kiedy oboje skończycie poranną medytację.Znajdź grupę.Nawet lepiej, znajdź grupę medytacyjną i dołącz aż do niej. To przypuszczalnie istnieć jakikolwiek ośrodek w Twoim mieście, kameralne spotkania w środku małej salce lekcyjnej lub grupy online, gdzie możesz zadawać pytania i załatwiać się na medytację spośród innymi.Uśmiechnij się.Gdy skończysz te swoje „2 minuty”, uśmiechnij się. Poczuj wdzięczność, że miałeś czas nic w wyższym stopniu błędnego dla siebie, iż potrafiłeś się przyjąć do pracy, że pokazałeś, że możesz sobie ufać, iż poświęciłeś czas dla lepszego poznania siebie i zostałeś swoim przyjacielem. To ano fantastyczne dwie minuty Twojego życia. Prawda?Medytacja nie notorycznie jest łatwa lub poniekąd uspokajająca. Ale ma wiele plusów, zaś Ty możesz ruszyć w tej chwili współcześnie i postępować owo wskroś resztę swojego życia. Powodzenia.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Obawa i kontemplacja

Przerwana depresja

Powrót do szeptuchy